Thursday, May 28, 2009

Rahsia Jutawan Internet (Percuma)



Daripada: AmmarZahar

Tarikh: Khamis, Mei 28, 2009

RE: Pembongkaran Besar-Besaran Rahsia Usahawan Internet Malaysia



Tahukah anda bagaimana seorang usahawan internet mengekalkan blognya di ranking teratas Google? Bagaimana pula cara menghasilkan jualan sehingga 5000 unit dengan ebook yang tiada kaitan dengan Cara Buat Duit? Adakah anda juga ingin tahu bagaimana cara efektif untuk menjual produk MRR? Bagaimana pula dengan rahsia usahawan internet yang mendapat 6 angka TANPA PRODUK? Anda ingin tahu rahsia mereka?

SmartZul merupakan seorang Usahawan Internet sepenuh masa. Mempunyai pengalaman yang luas dalam bidang internet terutamanya blogging.

Produk beliau, Pakej Kit Blogger sentiasa mendapat permintaan yang tinggi. Memang sebuah produk yang ummphh! Dalam report ini, beliau membocorkan rahsia bagaimana blognya mampu bertahan di tangga teratas.

Kalau tak percaya, anda pergi Google dan taip 'perniagaan internet'. Blog Smartusaha memang padat dengan info. Apakah rahsianya mengenepikan blog-blog lain dalam merampas kedudukan teratas di Google?

Jawapannya ada dalam report ini.

Shuth juga merupakan usahawan internet sepenuh masa. Fakta yang wajib anda tahu, beliau merupakan pengasas bagi forum usahawan internet iaitu Wangcyber.

Beliau juga berjaya menembusi jualan ebook niche yang tak terlibat dengan perniagaan internet iaitu ebook Maskahwin yang hilang.

Tahukah anda bahawa ebook tersebut kini jualannya mencecah 5000 unit! Ini sesuatu yang hebat bagi jualan ebook yang nichenya tiada kaitan dengan perniagaan internet.

Apa rahsia beliau?

Jawapannya ada di report ini.

Amirol Zolkifli. Usahawan internet ini merupakan pencipta ebook Pakej Web Jualan Evolusi. Pada saya, ebook ini adalah ebook evergreen yang wajib dimiliki.

Berpengalaman luas dalam bidang perniagaan sebelum menyertai perniagaan internet.

Jika anda nak tahu bagaimana beliau mampu menjual ebook teknikal yang bertahan lama, anda patut baca Rahsia Usahawan Internet kerana beliau ada membocorkan rahsianya!

Apa tunggu lagi, downloadla sekarang!

Khas untuk anda, beliau bongkarkan rahsia yang disimpan selama ini!

Untuk Keterangan Lanjut Sila Klik DI SINI

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template