Tuesday, May 19, 2009

Rahsia Penulis Ebook

"Tahukah Anda Kebanyakan Penulis Ebook Yang Berjaya di Malaysia Mempunyai Pendapatan 4 Angka Sebulan Dengan Ebook"



" Mahukan Anda Untuk Belajar Untuk Menghasilkan Ebook Yang Mendapat Sambutan Di Pasaran Sebagaimana Usahawan Internet Yang Berjaya? "

From: Shamsuriyadi
Date: Selasa, Mei 19, 2009.
RE: Rahsia Penulis Ebook

Sahabat Sekalian,

Mahukah anda memulakan perniagaan internet anda sendiri dari rumah dengan mengunakan modal yang sangat rendah dan ia akan memberikan wang tambahan untuk keluarga anda? Jika Ya, teruskan membaca...

Saya memulakan perniagaan Ebook saya dengan bermodalkan hanya RM60 pada awal tahun 2006. Saya sendiri tidak percaya ebook tersebut masih lagi memberikan saya pendapatan yang lumayan kepada saya sehingga hari ini. Ia mengunakan modal yang begitu rendah. Ia telah memberikan pendapatan 5 angka setahun kepada saya.

Hari ini semakin ramai rakyat Malaysia yang mula menceburi bidang penulisan Ebook ini. Ia merupakan satu perkembangan yang baik.Di Amerika Syarikat, perniagaan Ebook telah menjadi satu perniagaan yang paling murah dan paling mendapat sambutan. Malah telah ramai yang telah menjadi jutawan model perniagaan maklumat ini.

Adakah anda mahu mempunyai pendapatan seperti mereka yang berjaya?Pendapatan tambahan beberapa ratus sebulan pun sudah memadai bagi menghadapi kenaikan harga barang dan peningkatan taraf hidup hari ini. Semua orang terasa kesannya sekarang. Anda bagaimana?

Saya telah menyiapkan satu ebook tentang "Rahsia Bagaimana Menulis Ebook Yang Berjaya". Ia ditunjukkan langkah demi langkah dalam menghasilkan ebook, memasarkan ebook dan pengurusan sebagai seorang penulis ebook. Ia adalah berdasarkan pengalaman saya sendiri ketika menguruskan eBook RajaAdsense.com.

Saya kini telah berjaya menghasilkan beberapa ebook best seller dalam genre perniagaan dan pemasaran di internet seperti Panduan Google Adwords,Panduan Google Adsense, Panduan Pengiklanan Media dan yang terbaru ialah 101 Idea Perniagaan Internet.

Untuk Keterangan Lanjut Sila Klik DI SINI

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template