Tuesday, May 19, 2009

Pakej Newbie IM




"Jika anda tidak pernah menjana sebarang pendapatan di internet dan berminat untuk memulakan perniagaan internet sendiri, anda wajib untuk mendapatkan Pakej Lengkap ini. Jaws dan rakan rakan akan tunjukkan segalanya step by step."



Dari tempat lepak Jaws,

Salam Sejahtera Sahabat,

Terlalu banyak produk dan ebook di alam maya ini yang menceritakan pelbagai teknik menjana pendapatan di internet tetapi masih ramai lagi yang tidak dapat menjana pendapatan di internet. Sebagai contoh, 78% daripada 1300 peserta pertandingan yang saya jalankan iaitu Duit Free Dari JerungPerkasa.com tidak tahu langsung bagaimana menjana pendapatan di internet sedangkan mereka telah membeli beberapa ebook di internet. Saya berasa hairan adakah produk yang dijual oleh internet marketer lain tidak dapat membantu mereka ataupun mereka sendiri yang tersalah langkah?

Saya bertanya kepada mereka semula, mengapa anda langsung tidak boleh menjana pendapatan di internet sedangkan banyak ebook yang telah anda beli? Berbagai jawapan dan alasan di berikan kepada saya dan dapat saya rumuskan disini sebenarnya mereka diberi pendedahan yang terlalu advance sehingga mereka tidak tahu asas sebenar perniagaan internet. Ini boleh diibaratkan seperti anda terus belajar Matematik Tambahan tanpa belajar bagaimana untuk tambah tolak dan bahagi. Ekoran dengan itu, saya lancarkan sebuah pakej yang boleh dikatakan lengkap untuk para newbie di luar sana untuk mula menjana pendapatan di internet. Disini, saya sarankan jika anda memang tidak tahu langsung cara menjana pendapatan di internet, anda perlu dapatkan produk saya ini dahulu sebelum membeli produk lain yang lebih advance dan akhirnya akan memeningkan kepala anda dan usaha pencarian wang di internet anda nanti terhenti di tengah jalan.

Bonus Percuma!!!
Jika anda beli sekarang, anda akan mendapat 4 ebook
percuma di bawah :

Panduan mendaftar akaun Paypal

Panduan Perbankan Internet

Panduan Pengiklanan Nuffnang

Formula No Sale System

Untuk Keterangan Lanjut Sila Klik DI SINI

0 comments:

Post a Comment

 
"Semoga Tahun 2011 Menjadikan Kita Lebih Baik Dari Tahun Sebelum-Sebelumnya"
" Suatu Kejayaan Yang Dikecapi Dengan Kepayahan Lebih Nikmat Daripada Suatu Yang Mudah Di Perolehi... Untuk Mencapai Kejayaan Bukanlah Suatu Yang Mudah.. Perlu Perancangan Dan Perlaksaan Yang Rapi.. Sekali Gagal Bukan Bermakna Gagal Selamanya... Bangkit Dan Teruskan Perjuangan... Pasti Cahaya Gemilang Akan Kelihatan... "
" Belajar dan Terus Belajar Adalah Penting Dalam Hidup Ini... Untuk Mencapai Kejayaan, Belajarlah Untuk Memantapkan Lagi Pengetahuan Di Dada... Bila Sudah Berilmu... Praktikkanlah Supaya Kita Lebih Mahir Dan Tidak Lupa.. Bila Sudah Berjaya.. Janganlah Sombong... Kongsilah Ilmu Bersama-sama.. "

Blog Imabiz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template